onsdag 23 september 2009

*GAH!*

På lördag ska vi på bröllop.
Igår kom mina skor.
De var för stora.
Alltså, KANOT förstora.
Klänningen provade jag i lördags, den var för stor. De skulle sy in den.
De har inte hört av sig.
Presenten fixade vi igår. Eller, iallafall en del av den.
Och så jag som inte kan låta bli att ordna hemligheter, det ska vi också klara av.
Har inte hälsat på Byr. Stora ska till tandis idag och BUP imorgon. Lilla och Mellan hade läsläxa igår som vi betade av i pauserna på Idol.
Jag la in veckans första tvätt imorse. Då har jag bara sjuttioelva kvar.
Jag har inte tagit en enda promenad med Plura de senaste dagarna (innan ni ringer animal cops så kan jag tala om att det har andra gjort...)

Skulle vilja ha en endaste dag till i veckan. En helgdag. Allt jag begär.

Inga kommentarer: