tisdag 31 mars 2009

Euforisk

Nu säger J; amen vad fan betyder euforisk!!!???
Hon tycker alltid att jag ska vara så fisförnäm och svänga mig med krångliga ord men;
tillstånd av glädje och upprymdhet
det är vad det betyder och det är det enda som kan sägas efter handler training med Gerard O'Shea, TROTS 4 timmar i ett ruggigt ridhus, TROTS tom mage eftersom att jag inte hann äta middag, TROTS helvild, tjejsjuk welsh med namnet Plura så var det FANTASTISKT roligt!
Eftersom att jag är en glad nybörjare gläds jag åt varje lite upptäckt inom hundvärlden och varje enstaka litet framsteg med Plura, när man verkligen ser glimtar av vilken SNYGG och DUKTIG hund hand kan/kommer att bli, ja jag bara leeer hela tiden.

Vi var inte hemma förrens 2230 och sen försöka somna på det, omöjligt, så man var lagom mosig imorse men längtar redan till nästa måndag och nu LÄNGTAR jag även till Lilla Stockholm under påsken för nu jävlar har vi fått så mycket att jobba med att VI SKA KLARA DETTA!
Tjohooo på er! Viva la vida! Eller nåt...

Inga kommentarer: