tisdag 3 mars 2009

Hårdträning.

Ja, inte jag alltså, ha ha, trodde ni det?
Men Plura den kraken ska verkligen drillas inför Lilla Stockholm utställningen. Jag och J har fått plats på Handler training med Gerard O'Shea, 2 dagars kurs. Vi hinner precis innan utställningen, känns kanonbra. Igår kändes det absolut inte bra, då pratade jag med J och berättade att jag vill att någon annan ställer Plura, men det ville hon inte höra talas om. J är hård men rättvis men jag vill verkligen inte förstöra för Plura på grund av min nervositet. Nu kan man ju tro att Plura är en människa som blir sårad och ledsen om han inte vinner men det är han ju inte, det påminenner J mig om. Plura är en hund som är mest nöjd när han får lukta andra hundar i baken, han skiter i utställningar.

Gerard O'Shea är tydligen en gud inom utställningsbranschen, har jag fått lära mig de senaste dagarna. Man får lära sig så mycket nytt när man har en ny hobby.
Hobby, ha ha, vem försöker jag lura, det här är ju mitt liv, Plura plura plura.

Inga kommentarer: