onsdag 25 mars 2009

Måste man ha en rubrik?

Igår skyndade jag mig hem, bytte kläder och hämtade PLura sen var det dags för ringträning i Nykvarn.
Alltså, shit vad trött jag var. Vi sprang runt på Nykvarns IP och det var snö och is och jävulskap och efter 10 min flåsade jag som en gammal tant men det var bara och bita ihop och kämpa, en timma hastade vi runt och det GER så mycket, hon som har träningen är grymt barsk och rak och det är vad vi behöver. När hon ställer upp Plura och han fokuserar så ser jag varför jag gör detta för han är så himla snygg, min lilla bebis.
Imorse lämnade vi Plura hos J&J och jag är så TACKSAM över J som tar sig an Plura med sax och kam, jag är inte ens hälften så duktig som hon är och Plura blir så SNYGG!
Hörrni jag skulle verkligen vilja tacka J för hennes insatser, vad ska jag göra tycker ni?

And then back to work, nu sitter jag här med lönelistor, fakturor, försvunna purchase orders det serveras fisk på menyn idag, ute skiner solen och ja, vad mer behövs för att man ska vara lite glad.

Inga kommentarer: