tisdag 17 mars 2009

Jag.

Jag är beroende av cigaretter, tyvärr. Men, det kunde ha varit värre, tänk om jag hade varit beroende av heroin? Då hade jag nog inte haft den här bloggen.
Jag gillar att inte vara stressad.
Jag äter ofta och mycket, tror alltid att kriget kommer, bäst att äta nu eftersom att man inte vet när man får mat igen.
Jag säger ja till alldeles för få saker, jag sätter mig själv i ett hörn och missar roliga saker eftersom att jag inte orkar.
Jag ger mig sällan in i saker där man måste göra något fysiskt, det är alldeles för jobbigt.
Jag duktig på att styra upp saker, få saker gjort, få andra att göra saker de egentligen inte vill och i slutändan tycka det är kul.
Jag stör mig på människor som tror sig veta men inte har en aning, latmaskar som skor sig på andra (icke att förväxla med min ovilja att göra saker)
Jag läser böcker som innehåller människans svartaste sida, kärlek blir oftast så klicheartat.
Jag är vackrast i skidkläder. Riktigt läcker faktiskt.
Jag skrattar åt det mesta, helst sånt man inte ska eller får skratta åt.
Jag är en typisk alldaglig människa som vill bli sedd.
Jag har aldrig hoppat fallskärm men var sak har sin tid.
Jag är lycklig när jag är med människor som får mig att skratta och det är inte så svårt så jag är lycklig ganska ofta, faktiskt.
Jag trivs inte i stela sällskap med prettomänniskor som bara vill hävda sin egen förträfflighet.
Jag är dålig på att inte bli arg.
Jag är rädd för att mista någon jag tycker mycket om.
Jag älskar lugn och ro, min familj, lakrits.
Jag uppskattar mitt liv.
Jag tror på att det man ger får man tillbaka.

Inga kommentarer: