fredag 25 januari 2008

Dilemma

Jag var ju på interjuv förra fredagen, för ett micket micket bra jobb som jag först inte visste om jag ville ha men efter interjuven visste att det ville jag ju. Tyckte kanske att jag hade pratat lite för mycket, lite för skrattigt, lite för...banalt. Inte professionellt.

Igår ringde min nuvarande chef som jag hade lämnat som referens, han vill också att jag ska få det där jobbet, för han ska sluta och vill att det ska gå bra för mig och bla bla bla.
Iallafall, han talade om att jag skulle få komma på interjuv nr 2 och hans tips till mig var detta:
var inte så blyg, var dig själv, som du brukar vara.

Ey...what? Vad var det jag nyss sa? Jag fattar ingenting. Nånstans vart det fel. Men jag vet inte var eller hur eller varför. Fan.

Hur ska jag nu bete mig på nästa interjuv?

Inga kommentarer: