tisdag 29 januari 2008

Helg

Ja ja, det är bara tisdag men jag tänker redan på helgen för då vill jag att maken och jag ska på spa och göra mysiga saker med våra kroppar, nej, snuskhumrar, inget sånt utan gärna maaasssaaage och lyxiga ansiktsbehandlingar.
Efter detta vill jag gå ut och äta med J&J, dricka drinkar och flamsa och sen åka hem och sova.
Ok, om maken tjatar kan jag tänka mig att svänga mina lurviga nåra låtar (ja eller hur, snarare jag som tjatar) men sen åka hem.
Det är allt jag vill, har smsat J och bett om svar på om de kan men hon är alldeles tyst, båda deras barn har feber så hon ligger väl på soffan och äter chokladpraliner medans barnen sover. Jag vet nog hur det går till när man vabbar, hå hå ja ja.

Förresten ska jag och maken på kurs klockan 3 idag, hur man copar som förälder till adhd barn, vilka tekniker man kan använda, vad man ska och inte ska göra osv osv. Man får fika där.
Det gillar vi.
Barnen blir omhändertagna och äter middag hos mormor.
Det gillar vi också.

Inga kommentarer: